Toesocks.dk´s handelsvilkår

Her skriver vi alt det med småt, STORT.

Først det praktiske, om os
Du handler med:
ToeSocks.dk
Vallensbækvej 22A
2605 Brøndby
Telefon: 52900000
CVR: 42137782


Sortesokker.dk er ejet af flinke mennesker som blot ønsker at levere kvalitetssokker til den bedst mulige pris, og sikre at du altid har sokker der matcher.

Hvis vi på nogen måde ikke lever op til vores eget mål, så gør en af følgende:

1. Skriv en e-mail til [email protected]

2. Ring til os på telefon 52900000 for at tale med én af vores flinke medarbejdere - Mandag til torsdag kl. 9.00 - 16.30 og fredag kl. 9.00 - 16.00

365 dages retur- og bytteret:

Købelovens handelsbetingelser giver dig som køber 14 dages returret ved køb på nettet.

Men når du handler hos ToeSocksdk, får du hele 365 dages retur- og bytteret. Og vi betaler naturligvis for returneringen, i form af en gratis returlabel, som du kan udskrive her: https://return.shipmondo.com/toesocks

Da vi ved at sokker og undertøj er populære gaveønsker, har du altså mulighed for at købe eventuelle gaver i god tid, uden at skulle bekymre dig om hvor længe de kan byttes eller returneres. For det kan du i et helt år.

Du må selvfølgelige ikke sende brugte sokker retur, heller ikke selv om du har vasket dem, og du vil heller ikke få pengene retur for sokker der er blevet væk i vaskemaskinen.

Men hvis du har modtaget et parti sokker og pludselig finder ud af, at farven slet ikke passer dig, at du ikke bryder dig om kvaliteten, eller andet der ikke er som ønsket, så betaler vi hellere end gerne returfragten.

Ved returnering af dele af ordren:
(Nedenstående er kun aktuelt hvis du returnerer en del af din ordre. Returneres hele ordren, får du altid alle penge tilbage, såfremt varerne er ubeskadigede og ubrugte)

- Opnået mængderabat

Hvis du har opnået en mængderabat, og herefter fortryder en del af købet og ikke længere lever op til betingelsen for at opnå mængderabatten, vil du ikke længere have krav på værdien af rabatten, der vil blive modregnet det krediterede beløb.

- Opnået fri fragt
Hvis du har opnået en fri fragt for køb for mindst 599 kroner, og herefter fortryder en del af købet og ikke længere lever op til betingelsen for at opnå fri fragt, vil du ikke længere have krav på værdien af rabatten, der vil blive modregnet det krediterede beløb.

Leveringstid: 1-2 hverdage

Som udgangspunkt er alle varer på lager. Vi har opsat webshoppen, så det ikke er muligt at bestille varer der ikke er på lager. Derfor kan du forvente en leveringstid på 1-2 hverdage, når du bestiller hos os.

Vi er naturligvis ikke 100% fejlfri, men det er heldigvis meget sjældent at vi oplever fejl på lagerstatus. Skulle det alligevel ske, vil du hurtigt blive kontaktet så vi kan aftale hvordan vi løser dette.

Vi sender alle hverdage kl. 15.00
Vi afsender pakker alle hverdage kl. 15.00. Alle ordrer modtaget inden dette tidspunkt vil blive afsendt samme dag, og bør være fremme hos dig i løbet af 1-2 hverdage. Bestiller du efter kl. 15.00 eller i weekender og på helligdage, vil din pakke blive afsendt forstkommende hverdag.

Vi leverer med:
Du kan frit vælge mellem følgende leveringsmuligheder:

- PostNord til valgfri postbutik eller pakkeboks (29 kr.)
- PostNord til firmaadresse (39 kr.)
- PostNord med omdeling til hjemmeadresse (39 kr.)

- GLS Pakkeshop
- GLS til firmaadresse
- GLSmed omdeling til hjemmeadresse (59 kr.)

Afhentning på vores adresse i Brøndby (Bestillingen skal foretages online. Så får du besked, når din ordre er klar til afhentning)

Vælger du at afhente på vores adresse i Brøndby, bliver du naturligvis ikke opkrævet for fragt, og får en mail så snart vi har pakket din ordre, og den er klar til afhentning.

Betaling:

Vi tager dankort og de fleste gængse kreditkort, Mobilepay og du har mulighed for rentefri finansiering gennem ViaBill. Hos os betaler du naturligvis ikke gebyrer for at betale.

Du kan betale med:
- Dankort
- Visa/Dankort
- Visa Electron
- MasterCard
- Maestro Card
- Mobile Pay
- ViaBill - (Delbetaling)
- Anyday (Delbetaling)

Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme.

Pengene er reserveret på dit kort eller konto indtil:

1) vi hæver beløbet, når vi sender varen, eller

2) indtil pengene bliver frigivet ifølge aftale med din kortudsteder.

Dette gælder for Visa, MasterCard og Visa Electron. Vi ekspederer ordrer alle hverdage kl. 15, og hæver beløbet når din pakke sendes.

Alle oplysninger du afgiver i forbindelse med bestilling bliver naturligvis krypteret, og betalingen foregår gennem godkendte betalingsudbydere. Dermed er dine oplysninger beskyttet maksimalt, når du handler hos os.

Email:

Hvis du vælger at sige ja til at modtage specialtilbud fra os, sender vi dig nyhedsbreve når vi har et godt tilbud. Det har vi typisk 1 gang om måneden. Du kan altid afmelde dig disse mails ved at henvende dig til os

Klagemuligheder:

 

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse kundeservice på telefon 52900000 eller mail [email protected]

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning (det gør vi, for vi skal ikke blive uvenner over sokker :o) Men loven siger at vi skal skrive dette, så det overholder vi naturligvis) kan du indgive en klage til:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg

Via klageportal for Nævnenes hus

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.


Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-kommissionens online klageportal her: http://ec.europa.eu/odr.